blog blog .

blog

ویلچر برقی

ویلچر یک وسیله ی کاربردی برای معلولان، بیماران، سالمندان، جانبازان و … می باشد. آنها به کمک ویلچر می توانند نیازهای روزمره خود را برطرف کنند. یکی از مدل های ویلچر که به کمک نیروی الکتریکی حرکت می کند و دارای امکانات و قابلیت های زیادی است، ویلچر برقی می باشد. برای استفاده از این ویلچر نیازی به صرف انرژی چندانی نیست و فقط کافی است تا چند دکمه را فشار دهید. انرژی موردنیاز برای حرکت و جابجایی ویلچرهای برقی توسط باتری تامین می شود. شما می توانید در ساعاتی از شبانه روز که از ویلچر استفاده نمی کنید، آن را شارژ کنید. ویلچرهای برقی مونوچیر در مدل های T2، T3،T4 ، T5، T6، T7 و T8 وجود دارند. این مدل ها از نظر وزن، ابعاد، نوع چرخ، نوع موتور، امکانات و … با هم متفاوت هستند.
انواع مدل های ویلچر برقی
ویلچر های برقی که در بازار ایران وجود دارند، شامل مدل های مبله، ایستا و تاشو می شوند. اگر در فکر خرید ویلچر برقی هستید بهتر است ابتدا اطلاعاتی درباره ی انواع ویلچر برقی به دست آورید و سپس با توجه به نیاز و بودجه ی خود بهترین مدل را خریداری کنید.

مدل مبله ویلچر برقی یک صندلی نرم دارد که به اندازه ی صندلی خودرو و یا مبل های نرم خانگی، راحت است. مشخصه ی بارز این ویلچر، وزن زیاد آن می باشد. این مسئله به نوع صندلی، وجود موتور، باتری و سایر تجهیزات ویلچر مربوط می شود. نکته ی مهم دیگری که در مورد ویلچر برقی مبله وجود دارد، عدم تاشوندگی آن است.

ویلچرهای ایستا نوع دیگری از ویلچرهای برقی هستند که این امکان را برای افراد ایجاد می کنند تا بتوانند بر روی پای خود بایستند. اما مدل پرطرفدار ویلچر برقی، نوع تاشو آن است. این مدل به عنوان یکی از راحت ترین و کاربردی ترین مدل های ویلچر برقی شناخته می شود. قابلیت تاشوندگی این محصول در کنار وزن کم آن موجب شده است تا موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار بگیرد. ویلچر برقی تاشو تاثیر مثبتی در آرامش و آسایش استفاده کنندگان دارد. افرادی که ویلچر برقی تاشو دارند، به راحتی می توانند این ویلچر را جمع کنند و در صندق عقب خودرو بگذارند. به این ترتیب، محدودیتی برای مسافرت ندارند. این ویژگی ویلچر برقی تاشو موجب شده است تا بسیاری از افراد این محصول را با نام ویلچر مسافرتی بشناسند. ویلچر برقی تاشو گزینه ی مناسبی برای استفاده در آپارتمان های کوچک می باشد. چرا که شما می توانید در زمان هایی که به ویلچر نیاز ندارید، آن را تا کنید و در گوشه ای از اتاق بگذارید. قابلیت تا شوندگی ویلچر برقی باعث شده است تا فضای کمی را اشغال کند. اگر ساعت های زیادی در خارج از منزل هستید یا به سفر رفتن علاقه دارید، ویلچر برقی می تواند به شما کمک کند.

قیمت ویلچر برقی چقدر است؟
همان طور که گفتیم قیمت ویلچر برقی بیشتر از مدل های دستی است. باید بدانید که عوامل مختلفی بر روی قیمت ویلچر برقی تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به نوع طراحی، ابعاد، قدرت موتور، کیفیت قطعات، نوع چرخ ها، استحکام، توانایی ترمزها، جنس مواد اولیه، برند دستگاه، امکانات جانبی، قابلیت نگهداری شارژ و … اشاره کرد. ویلچرهای برقی که ابعاد بزرگتری دارند یا اینکه در ساختار آنها از موتور قدرتمندتری استفاده شده است، قیمت بالاتری خواهند داشت. ضمن اینکه استفاده از مواد اولیه مرغوب تر، وجود امکانات جانبی بیشتر، برند معتبرتر و قدرت نگهداری شارژ بیشتر موجب افزایش قیمت ویلچر برقی می شوند.
خرید اقساطی ویلچر برقی
در شرایط اقتصادی امروز جامعه افرادی هستند که توان مالی برای خرید ویلچر برقی ندارند. آنها می توانند خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهند. مونوچیر یکی از معروف ترین برندهای فعال در حوزه تولید و عرضه ویلچر برای جلب رضایت مشتریان خود طرح فروش اقساطی ویلچر را ارائه نموده است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ویلچر برقی به سایت مونوچیر (قسمت فرم خرید اقساطی) مراجعه نمایید.

سخن پایانی

ویلچر برقی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل توانبخشی است که نقش مهمی در افزایش سطح کیفی زندگی افراد توانخواه ایفا می کند. این ویلچرها قابلیت ها و امکانات زیادی دارند که موجب افزایش توانمندی استفاده کنندگان می شود. فناوری مورد استفاده در ویلچر برقی موجب شده است تا افراد بتوانند به راحتی از این وسیله استفاده کنند. برخی از افراد علی رغم نیاز به ویلچر برقی توانایی مالی برای خرید آن را ندارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید می توانید در طرح فروش اقساطی ویلچر مونوچیر شرکت نمایید. در صورت داشتن شرایط، می توانید ویلچر برقی را به صورت قسطی خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۲:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)