blog blog .

blog

طرز تهيه انواع نوشيدني براي كاهش وزن و پاكسازي بدن

نوشيدني هايي براي كاهش وزن و سم زدايي بدن
خيلي عالي مي‌شد اگر يك راه حل جادويي براي كاهش وزن وجود داشت، اينطور نيست؟ البته هيچ راه حل جادويي وجود ندارد اما راه حل‌هاي ديگري وجود دارد كه مي‌توانيد با كمك آنها بدن‌تان را سم زدايي كنيد تا سم‌هايي را كه عامل عوارضي چون مشكلات گوارشي، نفخ، يبوست و … هستند از بدن‌تان خارج كنيد. يكي از اين راهها، نوشيدني‌هاي سم زدا هستند كه مي‌توانيد در خانه آنها را تهيه كرده و از فوايد بيشمار آنها نيز بهره مند شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۷:۱۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ويلچر برقي

ممكن است خود شما براي انجام كارهاي روزمره نياز به ويلچر داشته باشيد يا اينكه افرادي را بشناسيد كه در اين شرايط قرار داشته باشند. در اين صورت حتما اطلاعاتي در مورد انواع ويلچرها، قيمت، امكانات و … داريد. همه ي كساني كه از ويلچر استفاده مي كنند به دنبال خريد يك ويلچر مناسب با قيمت ارزان هستند. با گشتي در بازار و وب سايت ها متوجه مي شويد كه انواع مختلفي از ويلچر در بازار وجود دارند كه از نظر امكانات، مدل، برند، قيمت، ابعاد و … با هم متفاوت هستند. در اين بين ويلچر دستي نسبت به ويلچر برقي ارزان تر است. اما امكانات و راحتي ويلچر برقي را ندارد. اگر مدل هاي مختلف ويلچر برقي را بررسي كرده باشيد حتما با مدل هاي مختلف آن يعني ويلچر برقي تاشو ، ويلچر برقي مبله و ايستا آشنا هستيد. قطعا ويلچرهاي برقي در مقايسه با ويلچرهاي دستي از محبوبيت بيشتري برخوردارند. دليل اين امر به طراحي زيبا، راحتي و امكانات اين ويلچرها مربوط مي شود. البته به همين علت است كه قيمت ويلچر برقي بيشتر از مدل هاي دستي مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۲:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تفاوت پروتز سينه با ليفت سينه در چيست؟

برخي از جراحان به جاي انجام ليفت و پروتز سينه به طور همزمان، از پروتز‌هاي بزرگتر جهت اصلاح افتادگي استفاده مي‌­كنند كه نتايج ضعيفي دارد و بيمار از نتيجه عمل ناراضي مي­‌شود.

خيلي از افراد براي افتادگي سينه درخواست انجام پروتز سينه دارند و فكر مي­‌كنند پروتز كار ليفتينگ را انجام مي‌­دهد و بالعكس. هر كدام از اين روش‌­ها كار خودشان را انجام مي­‌دهند. پروتز، حجم سينه‌­ها را افزايش مي‌­دهد و مناسب افرادي است كه كاهش حجم سينه دارند كه درمان آن پروتز سينه است. كار پروتز سينه متفاوت است، پروتز سينه شايد به ميزان خيلي جزئي در حد يك تا دو سانت باعث ليفتينگ سينه ­شود، اما به هيچ عنوان افتادگي بيشتر از اين را اصلاح نخواهد كرد، نه تنها اصلاح نخواهد كرد بلكه ممكن است افتادگي را بيشتر كند، چون پوستي كه افتادگي و شلي دارد اگر پروتز داخلش قرار بگيرد وزن پروتز افتادگي را بيشتر مي‌­كند و شكل بدي را به سينه خواهد داد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۹:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)